Autorzy programu demaskują sekrety popularnego napoju, który uważany jest za niezdrowy i bardzo tuczący. Marka płynów gazowanych z charakterystycznym logotypem w postaci białego napisu na czerwonym tle stała się ikoną popkultury.

Firma sprzedaje około 1,5 miliarda puszek dziennie. Do 2020 roku planuje podwoić tę ilość. Powstała pod koniec XIX wieku i jest obecnie jedną z najpopularniejszych marek na świecie. Od 1960 roku charakterystyczny kształt butelki jest także prawnie zastrzeżony. W 1906 roku rozpoczęła się ekspansja firmy poza USA, Trafiła na Kubę i do Panamy.  Do 1903 r. przeciętna szklanka Coca-Coli zawierała ok. 9 mg kokainy. 

Napój jest jedną z ikon kultury masowej XX wieku.Niepodważalny sukces marketingowy tego napoju tkwi w jego składzie. Został on wymyślony przez farmaceutę z Atlanty w 1886 roku. Do dzisiaj pozostaje pilnie strzeżoną tajemnicą handlową koncernu. Film nie jest krucjatą przeciw marce, która w dużym stopniu przyczynia się do wzrostu liczby osób z nadwagą i otyłością. Jest swoistym filmowym śledztwem, które ma na celu ujawnienie sekretnej formuły, która od ponad stu lat pozostaje tajemnicą.

.

.

Najlepsze Dokumenty

Komentarze